Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Pią 12:50, 25 Sty 2013    Temat postu:

Jasne jasne
Mironi19
PostWysłany: Pią 11:37, 25 Sty 2013    Temat postu:

Oficjalna odpowiedz ZTM-u w tej sprawie jest : Powodem z kierowania części kursów linii 17 do Metra Marymont jest zwiększenie częstotliwości tej linii do 3 - 4 min. , na najbardziej potrzebnym odcinku trasy... na odcinku od Metra Marymont do Metra Młociny wystarcza częstotliwość co 10 minutowa co wynika z frekfencji . Tak odpowiedział ZTM na zadane pytanie w tym temacie .
tygrys gerfild
PostWysłany: Wto 18:56, 22 Sty 2013    Temat postu:

Gdyby tory położono chociaż do Ćmielowskiej i zrobili by tam prowizoryczną pętlę to miałoby sens a tak to jest idiotyczny problematyczny pomysł. Można by wtedy wygumować to nonsensowne E4.
tygrys gerfild
PostWysłany: Wto 18:53, 22 Sty 2013    Temat postu:

Oddech Smoka napisał:
Prędzej tu chodzi o bilety tak to raz jechałeś 101, a tak kasujesz 2 bilety i płacisz podwójnie, o ile nie masz miesięcznego, poza tym ZTM lubi logikę przesiadkową.



To też
tygrys gerfild
PostWysłany: Wto 18:50, 22 Sty 2013    Temat postu:

Sławek-Muminek napisał:
A tak na marginesie po jakiego czorta jest wprowadzona ta krótka linia ,,2''. Przecież to bez sensu. To już lepiej by przedłużyć ,,17'' z Metra-Marymont do Świdrów. Po kiego grzyba uruchamiać taką krótką trasę. To mordęga także dla motorniczych, a także dla pasażerów, którzy muszą się przesiadać do dwójki. A może to chodzi o to,aby większy prestiż miało właśnie metro. Licho wie.. przewala oczami Blue_Light_Colorz_PDT_23


17 nie pociągniesz do tarchomina bo ....tam chodzą pesy jednostronne a tu są potrzebne obustronne, a nie ma tyle duo aby obsadzić 17. Ale owszem zgadzam się z twoją wypowiedzią w tey kwestii.
Oddech Smoka
PostWysłany: Wto 15:15, 22 Sty 2013    Temat postu:

Prędzej tu chodzi o bilety tak to raz jechałeś 101, a tak kasujesz 2 bilety i płacisz podwójnie, o ile nie masz miesięcznego, poza tym ZTM lubi logikę przesiadkową.
Blo-Sławek
PostWysłany: Wto 12:47, 22 Sty 2013    Temat postu:

A tak na marginesie po jakiego czorta jest wprowadzona ta krótka linia ,,2''. Przecież to bez sensu. To już lepiej by przedłużyć ,,17'' z Metra-Marymont do Świdrów. Po kiego grzyba uruchamiać taką krótką trasę. To mordęga także dla motorniczych, a także dla pasażerów, którzy muszą się przesiadać do dwójki. A może to chodzi o to,aby większy prestiż miało właśnie metro. Licho wie.. przewala oczami Blue_Light_Colorz_PDT_23
Gość
PostWysłany: Wto 0:37, 22 Sty 2013    Temat postu:

Niektórzy dla ZTMu poświęciliby życie
Mironi19
PostWysłany: Wto 0:36, 22 Sty 2013    Temat postu:

Tak mnie odpisał jeden z miłośników komunikacji ( w komentarzach do mego postu na fejsie ztm-u , gdzie zadałem takie samo pytanie jak tutaj )
Gość
PostWysłany: Wto 0:31, 22 Sty 2013    Temat postu:

Jakąś bajeczkę trzeba publiczce sprzedać
Mironi19
PostWysłany: Wto 0:17, 22 Sty 2013    Temat postu:

Podobno to sprawa techniczna , jakas zwrotnica na przelocie nr. 52.301741,20.939856 ( nie mam pojęcia co to znaczy , może Ktoś ma ) nie ma takiej przepustowości zeby dwie linie kursowały co 5 min w dwóch kierunkach . A nie poczatek oszczedności... Ciekawe taka zwrotnica a tyle może...
Gość
PostWysłany: Pon 21:52, 21 Sty 2013    Temat postu:

ZTM jeszcze nie jednym zaskoczy. A linia 2 to póki co eksperyment więc nie ma co jeszcze się cieszyć
Oddech Smoka
PostWysłany: Pon 21:41, 21 Sty 2013    Temat postu:

To dlaczego dublują trasy nie potrzebnie??

coś pewnie znów kombinują. Tu na Białołęcę. Niech zmienią komunikację na Bemowie lub na woli, a nie u mnie było dobrze tramwaj jest zbędny, przynajmniej w tej formie.
Gość
PostWysłany: Pon 19:53, 21 Sty 2013    Temat postu:

Mówiłem przecież o 160mln do zaoszczędzenia. To właśnie efekt tych oszczędności
tygrys gerfild
PostWysłany: Pon 19:14, 21 Sty 2013    Temat postu:

Oddech Smoka napisał:
Trasa linii 2 jest śmiechu warta już lepszy jest 101.


Dokładnie tak

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group