Forum Zapłacę Strona Główna Zapłacę
5zł miesięcznie za pisanie na forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Likwidacja linii
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Zapłacę Strona Główna -> Układ komunikacyjny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 20:37, 17 Sty 2013    Temat postu: Likwidacja linii Zmień/Usuń ten post

Drodzy użytkownicy
ZTM w tym roku musi zaoszczędzić 160 mln zł.
Które linie warto byłoby skasować aby mu w tym pomóc. Każdy skasowany kilometr pojedynczego kursu to 8zł które zostaje w kasie ZTM.
Jakie są wasze propozycje?
Moje to:
6
16
27
107
108
126
152
153
196
215
216
222
503
720
805
Powrót do góry
Blo-Sławek
Administrator pierwszy



Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 3575
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 10:21, 18 Sty 2013    Temat postu:

Jeżeli chodzi o linię 196 to może masz rację ,bo dubluje ona się w sumie z linią 143 Jezyk przewala oczami

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jacek Marszałek




Dołączył: 26 Sie 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/4
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:26, 18 Sty 2013    Temat postu:

6 nie można skasować ponieważ nie będzie połączenia między Pragą a Bielanami. Ja bym skasował linię 302 a zamiast linii 302 wydłużył trasę linii 103 przez most Skłodowskiej-Curie i dalej na Dw.Wschodni. Trzeba wydłużyć trasę linii 103 ponieważ 1.Pozostanie dotychczasowe połączenie między Wolą a Bielanami. 2.Bielany będą miały nowe połączenie z Białołęką. 3. Mieszkańcy Białołęki będą mieli szybkie , bezpośrednie i całotygodniowe połączenie z Dw.Wschodnim którego teraz nie mają ponieważ linia 302 kursuje w godzinach szczytu od poniedziałku do piątku a w soboty i w niedziele nie kursuje a linia 509 nie jeżdzi bezpośrednio do Dw.Wschodniego. 4. Linia 103 przez 40 lat jeżdziła na Pragę i ZTM powinien oddać Pradze linię 103. Co o tym myślicie. Pozdrawiam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tygrys gerfild




Dołączył: 09 Sie 2012
Posty: 450
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/4
Skąd: wawka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 12:28, 18 Sty 2013    Temat postu: Re: Likwidacja linii

SeBek napisał:
Drodzy użytkownicy
ZTM w tym roku musi zaoszczędzić 160 mln zł.
Które linie warto byłoby skasować aby mu w tym pomóc. Każdy skasowany kilometr pojedynczego kursu to 8zł które zostaje w kasie ZTM.
Jakie są wasze propozycje?
Moje to:
6
16
27
107
108
126
152
153
196
215
216
222
503
720
805


6 - dlaczego? spełnia rolę skróconego 103 i ma frekwencję.
16 -przecież ta linia śmiga przez całe miasto i łączy Białołekę z Mokotowem?
27-Linia łączy najkrótsza droga Wolę i Żoliborz ma obłożenie.
107- Owszem teraz bez sensu na obecnej trasie
108- A co dasz w zamian na Siekierkach?
126- Kluczowa linia na Białołęce ma frekwencję obsługuje osiedla przy Marywilskiej i centrum handlowe Marywilska 44, jeżeli już to 426 do kastracji
133/152 w obecnych trasa bez sensu ale czym dowieziesz Białołękę Dworską i Choszczówkę do Cywilizacji.
153 - To linia Rembertowska śmigająca od wieków i wożąca Mokry ług i okolice do SKM i linii jadących do Centrum
196- zgoda wożąca nie koniecznie ludzi.
215/216 jak wyżej tylko pytanie co w zamian na ZIELONEJ(216)
222 -WOLNE ŻARTY powstała z podziału 122, Mokotów zjadł by cię na wszystkie trzy posiłki dziennie
503 - SORY ale od tej linii raczki precz linia jak najbardziej potrzebna ma spore obłożenie i wozi całą Białołękę ,Ursynów,Mokotów
720 Dlaczego? Ta linia ma co wozić z Rzakty i okolic, A z resztą linie wiejskie są uruchamiane na życzenie gmin ościennych i to one decydują co chcą mieć i za co płacić.
805 jest to linia pomocnicza do Linii Markowskich i nawet nie ma mowy jest w całości zapełniona i jak wyżej.

Uzasadnij dlaczego te linie a nie inne
Jeżeli już to moje typy to 104,134,170,206,394,133,152(obie do reorganizacji),196,198,426.
Tramy: 27 połączyć z 2, przywrócić 21 na starej trasie(alternatywa dla 509 na kluczowym odcinku trasy na Pradze. I rozmydlenie rozkładu 509
E4/E6/E8 KASACJA.
.
Zly Wesoly


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tygrys gerfild dnia Pią 13:21, 18 Sty 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mironi19




Dołączył: 19 Lis 2012
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/4
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 13:01, 18 Sty 2013    Temat postu:

Linie do likwidacji lub redukcji ( skrócenia )
6 - zostawić z zastrzeżeniem że po otwarciu ul.Targowej wydłuży się ją do Dw. Wschodniego...
7 - na większości trasy pokrywa się z linią 9 często kursującą LIKWIDACJA LINII
8 - skierowanie na trase Oś. Górczewska - Pl. Narutowicza
101 - zmniejszenie częstotliwosci o 50% - tramwaj linii 2 przejmie częśc pasażerów
121 - niska frekfencja LIKWIDACJA LINII
157 - skierowanie na trase skróconą Szczęśliwice - Konwiktorska
179 - linia bez sensu , kursujaca w "kółko" LIKWIDACJA LINII
210 - niska frekfencja LIKWIDACJA LINII
212 - niska frekfencja LIKWIDACJA LINII
503 - skirowanie na skróconą trasę Natolin Płn. - Metro Marymont skąd są autobusy 186 i 511 na Białołękę
510 - pokrywa się z 17 i 511 LIKWIDACJA LINII
E-4 - zamiana na linie zwykłą do Świdrów ( dowóz do tramwaju )


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mironi19 dnia Pią 13:15, 18 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 13:41, 18 Sty 2013    Temat postu: Zmień/Usuń ten post

6-przez znaczną większość dnia oraz trasy wozi powietrze
7-Linia absolutnie do likwidacji. Tak samo jak 25.
8-Do skrócenia
27- brak frekwencji
101- po uruchomieniu tramwaju do kasacji
107-bezsensowana linia
108-162
126-przez większość trasy pusta. Zamiast niej 426 tylko na wydłużonej trasie z marymontu
152-pustki
153-rasowy muchowóz. Najlepiej zmienić na linię okresową obsługiwaną przez soliny
179-wywalić.
196-porazka do kasacji natychmiast
215/216 jakoś wcześniej ludzie dawali sobie radę. Do kasacji
202/212 pustki i kasacja
503-rozpocząć wygaszanie popytu
510 też nalezy wywali c
Typy gerfilda jak najbardziej do kasacji
Powrót do góry
tygrys gerfild




Dołączył: 09 Sie 2012
Posty: 450
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/4
Skąd: wawka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 14:49, 18 Sty 2013    Temat postu:

"101 - zmniejszenie częstotliwosci o 50% - tramwaj linii 2 przejmie część pasażerów "
Wolne żarty, padnie ta pożal się borze linia i ludzie będą na piechotę drałować do metra, a po drugie 2 nie robi NOWOTWORÓW

"126-przez większość trasy pusta. Zamiast niej 426 tylko na wydłużonej trasie z marymontu "

Jak ona jeździ pusta to Ja jestem BONAPARTE NAPOLEON, TŁUMÓW CO PRAWDA TAM nie ma ale ma frekwencję.


"510 też należy wywalić"

Linia potrzebna bo łączy sypialnię z centrum, a że łapie opóźnienia to już insza para kaloszy.

"503 - skierowanie na skróconą trasę Natolin Płn. - Metro Marymont skąd są autobusy 186 i 511 na Białołękę "

Nie posądzałem cię o takie poczucie humoru Linia najbardziej obciążona i jedyna która łączy trakt królewski z dzielnicą.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 16:32, 18 Sty 2013    Temat postu: Zmień/Usuń ten post

Pamiętaj że nie wygoda pasażerów jest najważniejsza lecz oszczędności. 503 można skrócić nawet do pl.Wilsona.
126 służy tylko chińczykom
Powrót do góry
tygrys gerfild




Dołączył: 09 Sie 2012
Posty: 450
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/4
Skąd: wawka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:25, 18 Sty 2013    Temat postu:

SeBek napisał:
Pamiętaj że nie wygoda pasażerów jest najważniejsza lecz oszczędności. 503 można skrócić nawet do pl.Wilsona.
126 służy tylko chińczykom



Komunikacja jest to przywilej publiczny i publika ma prawo oczekiwać od swoich przedstawicieli w ratuszu aby zbiorkom był tak zorganizowany aby był wygodny dla większości a nie dla oszczędności bo ktoś ma taki kaprys, nikt nie mówił ,że to ma być dochodowe. Każdy płaci na to podatki i ma prawo wymagać od ratusza aby było należycie, a linie które nigdzie nie dowożą to są linie nie zarabiające na siebie. A 503 na przykład gdyby ktoś miał ją prywatnie i sprzedawałby na nią bilety to zarabiałby krocie, a na takim na przykład 206 czy inszym 133/152 to do linii by dokładał bo nikt by tym nie śmigał. Oszczędności to niech ratusz szuka u siebie w kieszeniach, niech oddadzą darmowe bilety i mniejsze premie sobie dają to będą pieniądze.Bo darmowe przejazdy to przywilej pracowników komunikacji i organizatorów(polemizowałbym z tym ostatnim), no ale, to nie jest przywilej ratusza bo NIE SA PRACOWNIKAMI KOMUNIKACJI, a tylko gryzipiórkami, których prawie wszystkie uchwały razem z ich autorami należy wywalić do kosza i rozpędzić na cztery wiatry. A 126 służy nie tylko chińczykom którzy notabene są też ludźmi i zostawiają też tu jakieś pieniądze, ale i mieszkańcom osiedla Marywilska tarchodworów. Komunikacja miesko- wiejska jest jak krwioobieg dla gospodarki narodowej. No i dobrze zorganizowany odkorowuje miasto.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 18:03, 18 Sty 2013    Temat postu: Zmień/Usuń ten post

Jeśli do czegoś trzeba dopłacać to najlepiej jak najmniej. Można przecież zmniejszyć częstotliwość albo skrócić trasę. Jedna brygada robiąca 10km w jedną stronę robiąca 6 kółek dziennie kosztuje nas rocznie ok 350tys zł. A brygad jest zazwyczaj kilka albo kilkanaście.
Powrót do góry
Jacek Marszałek




Dołączył: 26 Sie 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/4
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 9:11, 19 Sty 2013    Temat postu:

Linii 212 nie można skasować ponieważ nie będzie połączenia Targówek-Pl.Hallera. Jak się zlikwiduje linię 212 to jaką wtedy linię na tej trasie zamiast 212. Pozdrawiam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mironi19




Dołączył: 19 Lis 2012
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/4
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:08, 19 Sty 2013    Temat postu:

@Jacek Marszałek a czy połączenie Pl.Hallera z Targówkiem jest koniecznie potrzebne dawniej nie było takiego połaczenia i nic złego sie nie działo . Jeśli już koniecznie ktos musi z Pl.Hallera dostać się na Targówek to z pl. jest 125 , 166 , 170 , 302 do dw.Wileńskiego z tamtąd 160 , 162 , 517 do Targówka lub pieszo ok. 300 m do przystanku Inżynierska 169 do ulicy Borzymowskiej ( to już Targówek ) ok. 500 m do petli

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mironi19 dnia Sob 13:10, 19 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 15:14, 19 Sty 2013    Temat postu: Zmień/Usuń ten post

Na pl. Hallera nic nie ma. To plac po środku niczego. 212 absolutnie do kasacji. A busiki można skierować na inne linie gdzie teraz jeżdżą 12 metrowce. Np. 170
Powrót do góry
tygrys gerfild




Dołączył: 09 Sie 2012
Posty: 450
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/4
Skąd: wawka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 16:13, 19 Sty 2013    Temat postu:

SeBek napisał:
Na pl. Hallera nic nie ma. To plac po środku niczego. 212 absolutnie do kasacji. A busiki można skierować na inne linie gdzie teraz jeżdżą 12 metrowce. Np. 170


Dokładnie tak Sebastianie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Oddech Smoka
Moderator



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/4

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 1:13, 20 Sty 2013    Temat postu:

186, 511 linie najbardziej obciążone w DP w godz. szczytu.. więc jak do kasaci na Modlińskiej?

510 też pojedyncze jeżdżą w DP i nogi tam wcisnąć nie można , co innego w DS luźno bo przeguby są.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Zapłacę Strona Główna -> Układ komunikacyjny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Możesz zmieniać swoje posty
Możesz usuwać swoje posty
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin